Záručná doba a reklamácie
Zodpovedáme za vady, ktoré má objednaný tovar v čase prevzatia kupujúcim.
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Ak ide o vady, ktoré neobmedzujú produkt pri jeho používaní nakupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Záručná doba pri fyzických osobách 24 mesiacov pri právnických 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamácie si kupujúci uplatňuje u predávajúceho, u ktorého bol tovar kúpený.
Ak chcete objednaný tovar vrátiť do 30 dní späť. Pošlite nám ho na adresu: Mr. HORECA, Puškinova 9, 085 01 Bardejov. Po prevzatí balíka Vám vrátime peniaze.
Do obsahu balíka vložte tento reklamačný formulár.
Pri vrátení tovaru je potrebné tovar zabaliť tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy, ak tak urobené nebude tovar nebude možné tovar reklamovať.
Reklamácia sa nevzťahuje na
- mechanicky poškodený tovar, ktoré nevzniklo pri preprave (roztrhnutie, zlomenie, poškrabanie, rozbitie a pod.)
- ak poškodenie tovaru spôsobil kupujúci alebo iné osoby
- ak opotrebovanie vzniklo nadmerným, nesprávnym používaním počas plynutia životnosti tovaru
- ak na bola tovar poskytnutá zľava a zákazník bol o vade informovaný
Ochrana osobných údajov
Internetový obchod www.mrhoreca.sk, prevádzkovaný spoločnosťou VYNIKNI, s.r.o. , IČO: 50132890, sa zaväzuje, že nezneužije vaše údaje v zmysle s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES, všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (ďalej len ako „GDPR“) a neposkytne vaše údaje tretím osobám a osobám, ktoré môžu údaje zneužiť. Rešpektujeme vaše právo na súkromie. V záujme transparentnosti tieto zásady poskytujú podrobné informácie o tom, aké osobné údaje spracovávame, na aký účel, na ako dlho, komu ich posúvame, aké máte práva, a veľa ďalších informácií.
Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, napíšte nám na info@mrhoreca.sk. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k vašej spokojnosti alebo ak sa domnievate, že sme mohli porušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo na stranke www.youstice.com/sk.
Orgán dozoru
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru
fax č.: 051/ 7721 596