Prebuďme u zákazníka všetky zmysly
Chcete vytvoriť zákazníkovi miesto, kde sa cíti príjemne?
Miesto, na ktoré rád zavolá svojich priateľov, rodinu alebo obchodných partnerov?
Miesto, o ktorom sa rozpráva s kladnou emóciou, aj po odchode z Vašej prevádzky?
V okamihu, keď hosť vstúpi do reštaurácie, kaviarni, prebudí všetky zmysly a podvedome začína byť omnoho náročnejší ako v bežnom živote. Kým sa jeho prvé sústo dotkne pier, má dostatok času zosnímať priestor, obsluhu, servírovanie a vytvoriť si názor.
Verte, že práve servírovanie má veľký vplyv na to, či mu bude Vaše jedlo chutiť alebo menej chutiť.
A MY CHCEME, ABY CHUTILO
Tak málo stačí, aby ste u zákazníka vytvorili pocit SI TU SPRÁVNE a buďme si istí, že Vašu prevádzku odporučí aj "puntičkárskejším" priateľom.
Skúste sa na chvíľu stať zákazníkom v prevádzke, ktorú vlastníte alebo manažujete.
Je piatok 19:00 a Vy sedíte v reštaurácii za jedným zo stolov.
Aký je Váš prvý dojem?
Chcete pre zákazníka urobiť viac? Je čas na zmenu?
„Skúsme krok po kroku prebudiť u zákazníka všetky zmysly.“
„ O hmat a zrak sa môžeme postarať my.“
Už pri vstupe do reštaurácií, kaviarne vie hosťa upútať vkusná masívna drevená tabuľa z našej ponuky, trebárs aj s Vašim vygravírovaným logom (pozn. aspoň sa Vám ju nikto nepokúsi ukradnuť )
Viete si vybrať z rôznych možností rozmerov, vhodné pre exteriér, či interiér, mäkké príp. masívne drevo.
Nechajte vyniknúť Vašu ponuku dňa napríklad na nástennej tabuli umiestnenej na maliarskom stojane
Získajte si priazeň hosťa krásne prestretým stolom, ku ktorému neodmysliteľne patria vkusné a kvalitné produkty zo
Produkty sú prevažne vyrobené zo Spectro kože, ktorá sa vody nebojí, taktiež ani slnečné lúče jej neublížia.
Farebná rozmanitosť Vám zaručí spokojnosť a potlač loga na produkt Vám zaručí úspech.
Mať úspešných a spokojných klientov je pre nás dostatočnou motiváciou.
Čo je Vašou motiváciou?
Vieme, že získať Michelinovskú hviezdu stojí v gastronómii veľa námahy, ale zlú referenciu môžeme získať „šmahom ruky“